Tι κάνουμε όταν χάνουμε έναν πελάτη;

d2d262402fae3af90d27ee89c3b29e00Είναι η στιγμή που τρέμει  κάθε επιχειρηματίας. Μπορεί ο πελάτης σας να μην απαντά στις κλήσεις σας εδώ και καιρό. Ή δεν μπορείτε να τους βρείτε εύκολα, είναι απόμακροι ή υπεκφεύγουν όταν προσπαθείτε να τους μιλήσετε για την επόμενη φάση των εργασιών. Όταν τελικά έρθετε σε επαφή, βλέπετε ότι τα νέα δεν είναι καλά.
Τα “μασάνε”, μονολογούν για «αλλαγή προτεραιοτήτων» ή «νέες επιχειρηματικές πραγματικότητες» ή «να πάνε τα πράγματα σε μια νέα κατεύθυνση.” Μόλις έχετε χάσει  έναν πελάτη. Τι κάνετε;
Μπορεί να είναι απότομη και ανησυχητική εξέλιξη όταν ένας πελάτης τελειώνει τη σχέση σας. Πιθανόν να έχετε βασιστεί σε αυτά τα έσοδα, και μπορεί να αισθάνεστε και προσωπικά πληγωμένοι. Μήπως δεν εκτιμούν τη δουλειά μου; Τι πήγε στραβά;
Είναι φυσιολογικό να αισθάνεστε θυμωμένοι ή απογοητευμένοι ή λυπημένοι. Αλλά αν θέλετε να ξέρετε από την προσωπική μας εμπειρία, είναι σημαντικό να προχωρήσετε πέρα από την αρχική αρνητικότητα και να προσπαθήσετε να κατανοήσετε ακριβώς τι και γιατί συνέβη. Εδώ θα βρείτε πώς κάνουμε αυτό.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *