Tα 7 πράγματα που δεν πρέπει να πείτε ποτέ στους υπαλλήλους σας

Μπορεί κάποιες φορές η υπομονή σας να δοκιμάζεται ως αφεντικό. Μπορεί η αντίσταση σε όσα λέτε, η απροθυμία, μια δύσκολη και απαιτητική μέρα ή τα προβλήματα των υπαλλήλων σας, να δοκιμάσουν την υπομονή σας και να πείτε πράγματα που θα μετανιώσετε.
Σε αντίθεση όμως με τους εργαζόμενους στην επιχείρησή σας, εσείς οφείλετε να διατηρείτε πάντα την ψυχραιμία σας και τις ισορροπίες. Η λεκτική επικοινωνία που διατηρείτε μαζί τους πρέπει να κυμαίνεται σε συγκεκριμένα πλαίσια, να μην λέτε πράγματα εν θερμώ και κυρίως, να μην πείτε πράγματα που θα τους απογοητεύσουν και θα τους αποθαρρύνουν.

Διατηρήστε την εμπιστοσύνη τους απέναντι στο πρόσωπό σας και αποφύγετε να τους πείτε αυτά τα 7 πράγματα:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *