O ρόλος των χρωμάτων στην ψυχολογία, το marketing και το branding

1400099240-psychology-color-marketing-branding-color-emotion-guideΗ ψυχολογία των χρωμάτων που σχετίζεται με τη δυνατότητα της πειθούς είναι μία από τις πιο ενδιαφέρουσες – και αμφιλεγόμενες – πτυχές του μάρκετινγκ.
Ο λόγος; Οι περισσότερες από τις σημερινές συζητήσεις σχετικά με τα χρώματα και την πειθώ βασίζονται σε προαισθήματα, ανεπίσημα στοιχεία και διαφημιστές που πουλάνε “φούμαρα” για τα «χρώματα και το μυαλό.”
Για να αντιμετωπίσουμε σωστά αυτή την τάση και να δώσουμε την κατάλληλη εξήγηση σε ένα πραγματικά συναρπαστικό στοιχείο της ανθρώπινης συμπεριφοράς, θα δούμε μια επιλογή από τις πιο αξιόπιστες έρευνες σχετικά με τη θεωρία του χρώματος και της δύναμής του να πείθει. Ας δούμε εδώ το πολύ ενδιαφέρον άρθρο:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *