10 τρόποι για να μετατρέψετε τους πελάτες σας σε “διαφημιστές” της εταιρείας σας

26703a099644e30531165b1e53a035ebΚάθε εταιρεία λέει ότι θέλει να είναι «πελατοκεντρική» και να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες της, αλλά μόνο ελάχιστες είναι σε θέση να μετατρέψουν τους πελάτες τους σε “διαφημιστές” της μάρκας τους.
Τέτοιοι “διαφημιστές” δεν είναι απλά έτοιμοι αλλά πολύ πρόθυμοι να πουν καλά λόγια για ένα εμπορικό σήμα ή να το υπερασπιστούν χωρίς να έχουν κάποιο όφελος ή κίνητρο. Οι μελέτες δείχνουν ότι οι υποστηρικτές μιας μάρκας ξοδεύουν τα διπλάσια σε μια εταιρεία από τους τακτικούς πελάτες και ανεβάζουν πέντε φορές την αξία της. Ωστόσο, το 77% των πελατών εξακολουθούν να λένε ότι δεν έχουν καμία σχέση με ένα εμπορικό σήμα, που δείχνει ότι οι εταιρείες αφήνουν ένα μεγάλο κομμάτι της δουλειάς ανεκμετάλλευτο.
Οι εταιρείες που παίρνουν σοβαρά  τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών τους και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης τους στο εμπορικό τους σήμα πρέπει να κάνουν τις δικές τους αναλύσεις για τον προσδιορισμό των βασικών αιτίων της αποσύνδεσης και τα κενά που πρέπει να καλυφθούν. Για να σας βοηθήσουμε στη χάραξη ενός σχεδίου, εδώ θα βρείτε πέντε βασικά “Inside Out” και πέντε βήματα “Outside In” για να τα μελετήσετε.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *