Τα 7 στάδια εμπλοκής του κοινού στα social media

Η δέσμευση ή εμπλοκή του κοινού είναι το ιερό δισκοπότηρο κάθε διαχειριστή των Social Media. Η ενεργή εμπλοκή του κοινού (engagement) είναι αυτό που κάθε επιχείρηση που πηγαίνει στα social media αναζητά. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να διαθέτετε ένα λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής ενημέρωσης, στο οποίο μιλάτε μόνοι σας και τίποτα καλύτερο από όταν οι οπαδοί σας παίρνουν τη συζήτηση επάνω τους.
Αλλά τι πραγματικά είναι το engagement στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Είναι απλά όταν σε έναν follower “αρέσει” μια ενημέρωσή σας, είναι όταν μοιράζονται το περιεχόμενό σας ή είναι όταν αρχίζουν να εκφράζουν τις απόψεις τους; Λοιπόν, είναι όλα αυτά και στην πραγματικότητα και πολλά άλλα.
Εμπλοκή του κοινού στα Social Media είναι να κάνετε τους οπαδούς σας να δρουν και να αλληλεπιδρούν, είναι να τους δώσετε το κλειδί για την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γιατί ξέρετε ότι θα σας διαφημίσουν καλά.
Φυσικά, αυτό είναι το απόλυτο επίπεδο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που λέγεται και “υπεράσπιση”, δεν είναι εύκολο να επιτευχθεί και υπάρχουν μερικά βήματα για τους οπαδούς σας που θα περάσουν, πριν τελικά αρχίσουν να αντιπροσωπεύουν την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο και γίνουν οι διαφημιστές σας στα social media.
Αυτά είναι τα εξής:

7_Steps_To_Social_Media_Engagement_by_WeRSM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *