Πώς το προφίλ της εταιρείας σας στο LinkedIn μπορεί να γίνει πιο ελκυστικό

LinkedINΤο LinkedIn είναι ένα επαγγελματικό δίκτυο, γι ‘αυτό και είναι πολύ φυσικό, οι εταιρικές σελίδες να έχουν ένα συγκεκριμένο “dress code”. Παρά το γεγονός ότι οι σελίδες μιας επιχείρησης είναι πιο στοχευμένες και “εταιρικές”, υπάρχουν ορισμένες μάρκες που εκμεταλλεύονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το μεγαλύτερο μέρος από αυτόν το χώρο που φιλοξενεί τα banner στη LinkedIn σελίδα της εταιρείας τους.
Αν και το LinkedIn παρουσιάζει μια ομοιομορφία, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα πρέπει η σελίδα της εταιρείας σας να είναι άσχημη. Η συνολική εμφάνιση θα βελτιώσει την εικόνα της εταιρείας σας στο κοινό και θα προσελκύσει περισσότερους ανθρώπους στη σελίδα σας, θα διευρύνει την προβολή των προϊόντων σας και, – θα μπορούσαμε να πούμε χωρίς υπερβολή,- ότι θα φέρει τους μελλοντικούς υποψηφίους στα πόδια σας.
Βρήκαμε αυτό το ωραίο slideshare από την HubSpot, η οποία δείχνει καταπληκτικούς τρόπους για να ανανεώσετε τη σελίδα της εταιρείας σας στο LinkedIn. Οι επιχειρήσεις που περιλαμβάνονται, δεν έβαλαν απλά ένα λογότυπο μεγάλου μεγέθους, αλλά πήγαν ένα βήμα παραπέρα και δημιούργησαν ένα χώρο όπου μπορούν να αποδείξουν τα προϊόντα τους, τις υπηρεσίες τους, τη φιλοσοφία τους και ούτω καθεξής. Ρίξτε μια ματιά εδώ:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *