Είναι δύσκολο να το πιστέψει κανείς, αλλά μερικές επιχειρήσεις αργούν ακόμα να εμπιστευτούν τα social media για το σκοπό του μάρκετινγκ και το χτίσιμο του brand τους. Οι επιχειρήσεις αυτές προσκολλώνται σε ξεπερασμένες μεθόδους marketing, χωρίς να λάβουν υπόψη πόσο μεγάλη επιρροή έχουν τα μέσα κοινωνικών δικτύωσης στους καταναλωτές B2C και B2B.
Το να μην έχετε τα σωστά κανάλια στα social media για να φτάσετε στους πελάτες σας είναι σαν το 1995 να μην είχατε τηλεφωνική γραμμή.
Σε περίπτωση που ακόμα δεν έχετε πειστεί για την αναγκαιότητα των social media, εδώ είναι οι επιτακτικοί λόγοι που θα σας πείσουν να τα χρησιμοποιήσετε για να μην βλάψετε την επιχείρησή σας.