Πώς να παρακινείτε τον εαυτό σας όταν θέλετε να εγκαταλείψετε: 9 εύκολες ασκήσεις

cb6ad879cfceee93742d9f6808cb9b0fΠριν από περίπου έναν αιώνα, ο Πρόεδρος Ρούσβελτ έκανε μια ομιλία που εδραίωσε αμέσως τη θέση του στις καλύτερες ενθαρρυντικές ομιλίες.
«Δεν είναι η γνώμη του κριτή που μετράει,  ούτε του ανθρώπου, που  επισημαίνει πως ο ισχυρός άνδρας χάνει το βηματισμό του », είπε ο Ρούσβελτ. «Τα εύσημα ανήκουν στον άνθρωπο που είναι όντως μέσα στην αρένα, του οποίου το πρόσωπο έχει αμαυρωθεί από τη σκόνη και τον ιδρώτα και το αίμα, που κάνει λάθη ξανά και ξανά, διότι δεν υπάρχει καμία προσπάθεια, χωρίς σφάλματα και ελλείψεις. ”
Λοιπόν, ναι. Ο Ρούσβελτ είχε δίκιο – οι αποφάσεις παίρνονται (και οι νίκες ανήκουν) από αυτούς που είναι παρόντες. Αλλά το να διατηρούμε αυτού του είδους την ανθεκτικότητα μέρα με την ημέρα, είναι πιο εύκολο στα λόγια παρά στην πράξη. Τις ημέρες που δέχεστε το ένα πλήγμα μετά το άλλο και έχετε ήδη εργαστεί 12 ώρες σερί,  χωρίς τέλος στον ορίζοντα, πώς θα συνεχίσετε;
Θα μπορούσατε να σταματήσετε.Ή θα μπορούσατε να διαβάσετε εδώ 9 τρόπους για να εμψυχώσετε τον εαυτό σας και να συνεχίσετε.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *