Πώς θα μάθουν οι πελάτες σας ότι αυτό που πουλάτε είναι αυτό που χρειάζονται;

Πώς θα κάνετε τους πελάτες σας να σας ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμόΜε κάποιο τρόπο πρέπει να τους το δείξετε. Γιατί αν ήξεραν ότι αυτό που θέλουν είναι ακριβώς αυτό που πουλάτε τότε η πώληση θα γινόταν πιο εύκολα. Το πρόβλημα  είναι ότι μαζί με σας, όλοι οι ανταγωνιστές σας ισχυρίζονται ότι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες τους είναι ακριβώς αυτό που ψάχνουν οι πελάτες. Άσχετα αν αυτό μπορεί να μην ισχύει τις περισσότερες φορές.
Μέσα σε όλο αυτό το «θόρυβο» της πληροφορίας που κυκλοφορεί ελεύθερα στο διαδίκτυο, αυτό που εσείς επιδιώκετε να πετύχετε είναι να μην είστε σαν όλους τους άλλους.
Και πώς θα ξεχωρίσετε; Με το να εκπαιδεύσετε τους υποψήφιους πελάτες ως επί τω πλείστον να σας γνωρίσουν καλύτερα δίχως να ανησυχούν ή να έχουν την παραμικρή υποψία ότι πάτε να τους πιέσετε να αγοράσουν. Με αυτόν τον τρόπο σας πλησιάζουν όλο και πιο πολύ. Ακόμη κι αν έχουν την παραμικρή ιδέα ότι θα επιχειρήσετε να τους πουλήσετε κάποια μελλοντική στιγμή, να μην αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για να σας προσεγγίσουν και να είναι περίεργοι για το πως μπορείτε πραγματικά να τους βοηθήσετε.
Πώς υλοποιείται ο στόχος εκπαίδευση στους πελάτες; Το περιεχόμενο και η σειρά που θα το ανεβάζετε στην εταιρική σας ιστοσελίδα ή blog, στο facebook και στα υπόλοιπα social media παίζει κυρίαρχο ρόλο. Ακόμη και στα email που στέλνετε.
Φροντίστε λοιπόν η στρατηγική σας από δω και στο εξής να εστιάζει περισσότερο προς την παραγωγή εκπαιδευτικού περιεχομένου, χρήσιμου για την επίλυση προβλημάτων και εύρεσης τρόπων για να αντιμετωπίζει το αγοραστικό σας κοινό τις ανεπιθύμητες καταστάσεις. Επικοινωνόντας τέτοιου είδους περιεχόμενο, θα εκτιμήσει περισσότερο αυτά που διαβάζει και ακούει από σας και θα το δείξει έμπρακτα. Προσέξτε! Σχεδιάστε μια στρατηγική marketing περιεχομένου το οποίο θα καθοδηγεί τον πελάτη βήμα βήμα όλο και πιο κοντά σε αυτό που πουλάτε.
Όλοι μας θέλουμε να μαθαίνουμε για το πώς μπορούμε να τα πάμε καλύτερα στη ζωή και την επιχείρησή μας.  Και εκτιμούμε ιδιαίτερα αυτόν που μας το δείχνει με τον βέλτιστο τρόπο. Και εκεί, θα πούμε στους φίλους και γνωστούς να απευθυνθούν αν αντιμετωπίζουν παρόμοιες καταστάσεις σαν την δική μας.
Δώστε έμφαση στην εκπαίδευση του αγοραστικού σας κοινού ώστε να γνωρίσουν καλύτερα εσάς και τα προϊόντα/υπηρεσίες σας. Τότε και μόνο τότε θα καταλάβουν ότι αυτά μπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *