Οι πωλήσεις αλλάζουν. Με 5 βασικούς τρόπους.

127Αν είστε στις πωλήσεις, ήρθε η ώρα να επανεξετάσετε το πώς προσεγγίζετε τις τακτικές σας.
Ένας τομέας που βασίστηκε στους πωλητές  έχει μεταλλαχθεί σε κάτι που επικεντρώνεται στον αγοραστή. Ο σημερινός υποψήφιος αγοραστής έχει  όσες πληροφορίες έχει και ο υπεύθυνος πωλήσεων και δεν χρειάζεται να πάει σε αυτόν, εκτός κι αν θέλει να αγοράσει το προϊόν ή να ζητήσει διευκρινίσεις.
Έτσι, ως υπεύθυνος πωλήσεων, είναι στο χέρι σας να προσαρμοστείτε αναλόγως. Σε αυτή τη νέα εποχή του αναβαθμισμένου και εξαιρετικά πληροφορημένου αγοραστή, οι παραδοσιακές στρατηγικές πωλήσεων είναι όλο και λιγότερο αποτελεσματικές. Τα cold calling και “show and throw up» ξεθωριάζουν στο λυκόφως των πωλήσεων, ενώ η “ζεστή” προσέγγιση και η οικοδόμηση σχέσεων έρχονται στο προσκήνιο.
Αντί για hard selling, οι μοντέρνοι πωλητές πρέπει να αρχίσουν να αναπτύσσουν και να χρησιμοποιούν νέες τεχνικές πωλήσεων που είναι εξίζου καλές για τον αγοραστή αλλά και για τον ίδιο τον πωλητή. Εδώ είναι 5 τακτικές πωλήσεων από τo νέo playbook των εισερχόμενων πωλήσεων που θα πρέπειι να υιοθετήσετε για να παραμείνετε επίκαιροι.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *