Γιατί το Digital Marketing είναι το νέο παραδοσιακό marketing;

375Έχει  η λέξη «digital» κάτι το “δραματικό” που εντυπωσίασε τους marketers;
Θα μπορούσαμε να πούμε πως, ναι!
Ο μοναδικός σκοπός του marketing είναι να τραβήξει την προσοχή σε μια επιχείρηση που πουλά ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Αρκετά υποσύνολα του marketing (όπως το περιεχόμενο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το digital) έχουν προκύψει, αλλάζοντας τον τρόπο που οι επιχειρήσεις διαφημίζονται. Τούτου λεχθέντος, όλα έχουν την ίδια βασική λειτουργία: να τραβήξουν την προσοχή.
Η τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι marketers κάνουν marketing, αλλάζει ακόμα και την εμφάνιση του τμήματος marketing μιας επιχείρησης. Αυτή η τεχνολογία αλλάζει τόσο γρήγορα, που βλέπουμε τον περισσότερο από το χρόνο μας αφιερωμένο σε “ψηφιακούς” πόρους, έχοντας έτσι, υιοθετήσει φυσικά το digital marketing, σαν κάτι δικό μας.
Αλλαγές τμημάτων
Οι CMOs και οι διευθυντές παντού, έχουν τώρα εργαζόμενους με τίτλους όπως «διαχειριστής κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης” content strategist» και «community manager.» Είναι πολύ σπάνιο να βρείτε ένα τμήμα με έναν «print manager” ή ακόμα και έναν αγοραστή media με στόχο μόνο αγορές σε περιοδικά και εφημερίδες.
Οι εργοδότες έχουν κάνει την αλλαγή στο εσωτερικό των επιχειρήσεών τουςς, ώστε να αντανακλούν τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών τους. Ενώ το παραδοσιακό μάρκετινγκ (π.χ. direct mail, print και  εφημερίδα) διατηρεί τη θέση του, οι περισσότεροι πελάτες θέλουν να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες όταν και όπως το θέλουν.
Στην ουσία, αυτό που θεωρούσαμε ως «παραδοσιακό marketing» έχει γίνει πλέον «marketing παλαιάς σχολής.» Και αυτό που έχουμε, ως ψηφιακό marketing  έχει γίνει το νέο “παραδοσιακό marketing”.
Στην τελική, όλα ενώνονται κάτω από την εμπειρία marketing. Αφήνοντας πίσω το μέσο  και επικεντρώνοντας αποκλειστικά στο χρήστη και τη μοναδική εμπειρία του.
Διαβάστε περισσότερα εδώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *