Γιατί να χρησιμοποιήσετε το SEO στην επιχείρησή σας;

Πιθανόν να έχετε ακούσει για τη μέθοδο βελτιστοποίησης των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης ή SEO. Πιθανόν να έχετε διαβάσει κάπου ότι είναι καλό για τις επιχειρήσεις και ότι θα κάνουν την ιστοσελίδα σας να βρεθεί πιο εύκολα σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google. Το SEO ή Search Engine Optimization είναι στην πραγματικότητα μια συστηματική διαδικασία για να γίνει η  ιστοσελίδα μας πιο “φιλική” στη μηχανή αναζήτησης και σχετική με μια σειρά από λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την αγορά μας. Είναι μια συνεχής διαδικασία που αν γίνει σωστά μπορεί να αποφέρει πολλά οφέλη για την επιχείρησή μας. Γιατί λοιπόν πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αυτήν τη διαδικασία στην επιχείρησή μας;
Διαβάστε περισσότερα στο infographic που ακολουθεί:

SEO infographic

3 comments

  1. Χρήσιμο άρθρο. Η σημασία του seo αυξάνεται όσο μειώνεται αντίστοιχα η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης. Η τελευταία μειώνεται γιατί οι καταναλωτές δεν εμπιστεύονται πλέον τις εταιρίες. Προτιμούν να ρωτήσουν φίλους τους όταν ψάχνουν να αγοράσουν κάτι ή να χρησιμοποιήσουν τη μηχανή αναζήτησης της Google. Αναφορικά με το τελευταίο θα εστιαστούν στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google. Το συμπέρασμα είναι ότι αν η εταιρία σας δεν εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα της Google όταν την αναζητούν οι υποψήφιοι πελάτες της χάνετε μια σημαντική ευκαιρία να αυξήσετε τα έσοδα σας.

  2. Ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας. Ισχύει ότι η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης ιδιαίτερα με τα παραδοσιακά μέσα έχει μειωθεί και έχει ενδυναμωθεί την ίδια στιγμή ο ρόλος του διαδικτύου για την προσέγγιση νέων πελατών. Όσο περισσότερο και καλύτερα δλδ πιο στοχευμένα προωθεί μια επιχείρηση τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της στο διαδίκτυο τόσο περισσότερους πελάτες θα αποκτήσει.

  3. Σχετικά με το PPC VS SEO, να πούμε ότι το SEO έχει μεγαλύτερο «κύρος» στα μάτια των καταναλωτών από το AdWords, καθώς το SEO φαίνεται πιο φυσικό δεδομένου ότι κάνει ένα site να εμφανίζεται κανονικά στα SEPPs και όχι σε συγκεκριμένη θέση και με τη σήμανση «χορηγούμενο αποτέλεσμα» όπως συμβαίνει με το AdWords. Στα μάτια του κόσμου , τα χορηγούμενα αποτελέσματα είναι απλές διαφημίσεις, οπότε και δεν τα πολύ εμπιστεύονται

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *