Ανάθεση καθηκόντων: Συμβουλές για να εκπαιδεύσετε εξαιρετικούς υπαλλήλους και συνεργάτες

delegate2Αν προσλάβετε ανθρώπους απλά για να διεκπαιρεώνουν τη δουλειά σας, αυτό είναι και το μόνο που θα κάνουν. Και, όλη την ώρα θα πρέπει να απαντάτε συνεχώς σε ερωτήσεις, να λύνετε τα προβλήματα τους, αν συμβεί κάτι εκτός από τα συνηθισμένα. Είναι όλα ωραία και καλά να έχουμε μια πολιτική που “ανοίγουμε πόρτες” σε όλους, αλλά αν νιώσετε ότι αυτές οι πόρτες είναι περιστρεφόμενες, δεν θα μπορέσετε ποτέ να κάνετε τη δουλειά σας σωστά. Το μυστικό για να πάρετε το καλύτερο από τους υπαλλήλους σας, είναι να κατανοήσετε πότε και πώς να τους αναθέσετε καθήκοντα.
Για τις ταχέως αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις, ας πούμε, στην πρόσληψη του πρώτου, δεύτερου ή ακόμη και δέκατου υπάλληλου μπορεί να είναι δύσκολο να σπάσετε το καλούπι της ανάθεσης καθηκόντων και καλλιέργειας δεξιοτήτων. Αλλά αν ποτέ θέλετε να ξανακοιμηθείτε οκτώ ώρες τη νύχτα , ακολουθήστε τις παρακάτω 8 συμβουλές για τη βελτίωση της ανάθεσης καθηκόντων και εκπαίδευσης των υπαλλήλων σας:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *