10 τρόποι για να είναι οι πελάτες σας όλο και πιο ικανοποιημένοι

20150206194937-phone-callΣύμφωνα με έρευνες, κοστίζει πέντε φορές περισσότερο να βρείτε έναν νέο πελάτη από το να διατηρήσετε τους ήδη υπάρχοντες. Μερικές φορές, μικρές αλλαγές έχουν μεγάλο αντίκτυπο στο πώς αντιλαμβάνονται οι πελάτες την ποιότητα των υπηρεσιών σας και να κάνουν τη διαφορά μεταξύ της εμπιστοσύνης και των υψηλών ποσοστών των πελατών που θα σας εγκαταλείψουν μόλις τελειώσει η συνδρομή τους σε κάποιο πακέτο προσφοράς.

Εδώ θα βρείτε δέκα τρόπους για να αυξηθεί η διατήρηση των πελατών στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών.

Share and Enjoy

  • Facebook
  • Twitter
  • Delicious
  • LinkedIn
  • StumbleUpon
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *