Οι μαγικές λέξεις που θέλουν να ακούσουν οι πελάτες σας

22dca63bf0e998da1ad65a4b41f8ed92Το να έχετε κάποιες κατευθυντήριες γραμμές εξυπηρέτησης πελατών είναι ωραίο, αλλά θα πρέπει να ευθυγραμμίζονται στην πράξη με ό, τι κάνετε και λέτε. Υπάρχουν ορισμένες «μαγικές λέξεις» που οι πελάτες θέλουν να ακούσουν από εσάς και το προσωπικό σας. Βεβαιωθείτε ότι όλοι οι υπάλληλοί σας έχουν καταλάβει τη σημασία αυτών των λέξεων-κλειδιών:

“Πώς μπορώ να βοηθήσω;” Οι πελάτες θέλουν την ευκαιρία να εξηγήσουν λεπτομερώς τι θέλουν και χρειάζονται. Πολύ συχνά, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αισθάνονται την επιθυμία ή την υποχρέωση να μαντέψουν τι χρειάζονται οι πελάτες παρά να τους ακούσουν προσεκτικά πρώτα. Με την ερώτηση “πώς μπορούμε να βοηθήσουμε”, μπορεί να αρχίσει ο διάλογος σε ένα θετικό κλίμα. Και χρησιμοποιώντας μια ανοιχτή ερώτηση, προσκαλείτε σε συζήτηση.
Ας δούμε περισσότερες φράσεις εδώ:

 

Share and Enjoy

  • Facebook
  • Twitter
  • Delicious
  • LinkedIn
  • StumbleUpon
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *